onsdag 29 oktober 2008

Wakie Pakie Jakie

Aaaah, bollar i luften, bollar i luften, inga bollar i luften.
Har varit vaken sen halv 8 imorse, satte på TVn men Offe fick damp så jag satte mig i källaren istället och kollade på vakna med the vioce och drack the, najs!
Somnade där nere och vaknade nyss, 11!!! Och Offe sover fortfarande, vad ska jag göra?!

Igår var jag på bio med Pofie och Fanni :D Vi kollade på high school musical 3, den var väl sådär men snyggingen Zac Efron fick en att sitta kvar och fnissa, tihi. Det var fnissigt, eller hur Fanni? tihi!
Men det är lite jobbigt med sådana där typiska amerikanska filmer, man vill dra till staterna, som en viss bryd har gjort, jag dööör av avundsjuka. Funderar seriöst på att dra dit, men kom på att jag drar ju snart till London med mamsen :D
Det skulle egentligen vara en hemlis, men det kan det ju inte vara längre eftersom hon sa det till typ alla på diskofesten i Lördags (???) men jag ska börja spara mina pengar nu, för då ska det spenderas.
Om jag spar typ 700:- i månaden så får jag ihop typ 4600 och kanske önskar mig lite pengar i födelsedagspresent så får jag ihop en del.
Åh jag är så uttråkad, men nu kommer Fanny och ska äta frukost med mig :D wihi! Kaffe och bulle blir det, Puss!

5 kommentarer:

Anonym sa...

En riktig fniss film tihi

Anonym sa...

Wakie Pakie Jakie?

Anonym sa...

det har inget med dig att göra jake :P jakie

Isabella Munters sa...

Men jag vill vara med!!!!

Anonym sa...

Du har ju iallafall större chans att träffa på Zac än vad jag har, din lilla gris! :x