måndag 27 oktober 2008

Du kan inte alltid få som du önskar

Det har varit mycket bollar i luften i helgen. Lördagen spenderade jag med att organisera och jobba som bartender på gamla brandstationen där mina föräldrar hade disko. Jag, Fanny, Isabella var fint klädda i en liten flygvärdinnedräkt :P haha
Kvällen var låååååååång och massa drinkar blev blandade, vi fick ihop iallfall 450:- i dricks.
Nu dagen efter har jag bajs ont i tårna och i knäna efter att ha sprungit runt i dom där klackskorna.
Idag vaknade vi faktiskt inte så värst sent. Åkte med Anna till Sanna för att hälsa på, det blev en kortis synd nog för jag fick lov att åka och säga hejdå till Isabella som åker till Florida och blir borta i 5 veckor, buhu.
Resten av dagen har varit ganska låg stämning, allt blev ganska trist.
Nu ligger jag i sängen i Vika själv och är trött men kan inte sova :( Ännu tråkigare...
Godnatt Svergie!

Inga kommentarer: