fredag 31 oktober 2008

Damn It I'm Happy

Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var ju roligt hurra.
Nu blir det vinter, nu blir det vinter som vi har önskat, hurra!

Det är helt sjukt vad det snöar ute just nu, och jag är så sjukt glad så ni kan inte ana :D
Jag har längtat efter snön sen den försvann, snö är underbart, snö är bäst!!!
Okej, jag ska inte överdriva, men FAN va glad jag är nu :)


Ah, igår kom Fanny på bullfrukost hos mig och oj va mysigt det var. När vi satt och åt frukost började det snöa, tihi!
Under fruskosten satt vi och diskuterade om vad vi skulle hitta på dom närmaste timmarna (när en gul postbil schvischade förbi på gatan (!!!) Det var Jake, fniss) och vi bestämde oss för att åka till lager 157. Vi hade ingen bil så vi fick typ vänta i 2 timmar på att pappa skulle komma hem. Iallafall, vi åkte till lagret, mötte upp Krig där också. Jag köpte ett par SKITSKÖNA "långkalsonger/mjukisbyxor" som jag ser ut som ett helvete i, men iallfall. Jag, Fanny, Offe och Krig bestämde oss för att ha filmkväll :) Vi hyrde 2 ganska tråkiga filmer, men jag hade iafall skit kul, vi snackade skit! Mysigt var det iallafall, eller hur Fannie? :D

Idag kom mammas små kusiner och hälsade på. Alexander, Lovisa och Andreas. Sist jag såg Lovisa och Andreas var när jag var barnvakt till dom för typ 6 år sedan, när dom var bebisar, oh shit va dom har växt!
Kul var det att se dom iallafall :D Sötnosar!
Eftersom jag bara sovit hälften av den tid jag brukar sova har jag gått runt och varit allmänt trött och varit i min egen värld. Övningskört har jag också gjort fram och tillbaka i stan, det var väl inte precis min bästa körning kanske ...ehe.
Iallafall så har min telefon bombats av en nyfiken Jakob Halvars idag också. Mycket snack och liten verkstad, eller?




Imorgon blir det iafall
"Halloweenfest" hos Jakie
Det ska bli roligt :D
Happy Halloween :*

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad då Mycket snack och liten verkstad? :-p

Anonym sa...

du snackade ganska mycket gojja :P Du frågade samma sak om och om och om och om igen :P hehe

Anonym sa...

Men jag vill vara med!!! Avundsjuk som bare fan :P