lördag 1 november 2008

"Halloweenfest"

Vaknade igår morse nere i källaren, klockan var väl typ 7 eller nått av att min bror skrek/sjöng, fan va arg jag blev. Men när jag kom upp och kollade ut var det 3 dm snö ute och jag blev lugn :P haha
Offe gick upp och la sig i sängen direkt men jag la mig i kökssoffan, kollade på the voice, drack the och kollade ut på snön.
Gick och la mig vid halv 9 och vaknade vid 12, det var lite jobbigt. Men att sova 6 timmar innan en fest är ganska dåligt.

Vid 8 åkte vi till Jake på partty. Det var lite folk där redan, lagom mycket folk. Det var kul i början men sen började det spåra ut som vanligt när det vällde in massa idioter som Jake sedan slängde ut, skönt!
När nästan alla hade dragit satte vi oss ner och hade ett "serious talk" det var ganska jobbigt, tråkigt eftersom stämningen blev ganska så tråkig efter det. Offe var den som var full, som vanligt...
Fick skjuts hem av Micke. Fanny och Krig sov här. Kvällen blev lååååång eftersom teaterapan/jättebäbisen Christoffer slängde runt sig själv i mitt rum.

Nu ska jag, Offe och Krig åka till Jake och hämta bilen, det är jätte mycket snö här nu Isabella, du har missat första snön!
Puss puss jag älskar mina vänner :*

Inga kommentarer: