tisdag 14 oktober 2008

Messed up

OTH, GG och Sunes Jul totally made my day, och min familj!
Kom hem från skolan och tänkte va*n ska jag göra nu då. Ingen hemma, ingen TV, ingen att ringa... Laddade hem One Tree Hill och Gossip Girl, dom nya avsnitten som kom ut idag, tur för mig annars hade jag dött av rastlöshet.
Philip kom hem och vi spelade Monopol, twice. Det var roligt, för Philip är rolig (oftast).
Kollade på en film sedan i min ensamhet, Over her dead body, men såklart så somnade jag under filmen...
På eftermiddag började allt luta snett igen och jag kände bara att världen rasade samman över mig så jag ringde hem mamma fort och vi pratade länge. Det är den bästa vägledningen man kan få, någonsin av någon. Hon hjälpte mig iallfall inför provet imorgon, men somnade samtidigt :P
Nu ligger jag och kollar på Sunes Jul och tycker att livet är okej igen. Jag menar, vem blir inte lite gladare av Söt-Håkan?

Godnatt!

Inga kommentarer: