onsdag 15 oktober 2008

Stoppa mig inte

Idag har jag inte riktigt hängt med mig själv. Det har känts som om jag legat några timmar efter i hjärnan.
Började med samhällsprov imorse och det gick bättre än väntat, frågorna var inte så komplicerade. Sen hade vi naturkunskap där vi inte hade någonting att göra och lektionen efter det var inställd så vi hade sammanlagt 3 1/2 timmas hål där vi inte gjorde ett skit, fikade typ bara, som vi mediaflicks gör :)
På psykologin kom Pofie och hälsade på och vi fick kolla på en film om psykopater, nice... upptäckte att många av signalementen stämde in på några i min omgivning, läskigt!

Efter skolan var jag med Christoffer och vi snackade i timmar, mycket snack. Sen beställde vi världens största pizza och ångrade oss, äckligt med pizza, det ska jag inte äta på lääänge lääänge. Sen drog vi ut på i13 med volvon och sladdade och flög.
Imorgon har jag idrottsprov och tro det eller ej, men efter 30 minuters läsning kan jag faktiskt allt :) Wihoo! Hoppas jag minns det imorgon bara :P

Inga kommentarer: