torsdag 16 oktober 2008

Okysst tönt

Imorse hände det som inte fick hända, men det hände ändå. Men jag som är så bra fixade det lätt som en plätt. Jag försov mig till klockan 10 i 10, men jag flög upp som en raket i himelen och sminkade mig på 1 sekund, kastade på mig kläderna på 2 och hällde i mig juice och kastade i mig gröt på 3, så jag klarade det. Ofie, Joel och Dobby skjutsade mig till Isabella.
En väldigt lugn dag i skolan, hade idrottsporv som gick bra :) Tummen Upp!

Resten av dagen spenderade jag med min underbara fru, Isabella Munters "Sigmundsson". Vi drog till Hbo och hälsade på träskallarna där dom inte hade nå vettigt för sig, så dom körde hem oss.
Vi åkte och solade och Isabella blev neger av en kvar (WHUZZZUP)

Nu är jag trött och imorgon ska jag inte sova till 10 :P Sådetså!

1 kommentar:

Anonym sa...

Okysst tönt <3 haha!