söndag 19 oktober 2008

Suckers weekend

Det var meningen att helgen skulle börja med ett skönt bad i en tunna men så blev det inte, men det kanske man kunde räkna ut med lilltån att det aldrig blir som man tänkt. Kvällen slutade rätt så tidigt eftersom min chaufför var så trött och somnade så vi fick åka hem tidigt.
Det fortsatte istället på Lördagen som började otroligt skönt (fan vad jag älskar lördagar).
Vid kl6 drog jag till Isabella för att umgås med henne, Fia och Fanny tills vi fick besök av några killar.
Christoffer, Alex, Johan och Joel kom och vi gick och satte oss på pizzerian för att käka. Pizzagubbarna var sura så vi drog där ifrån ganska snabbt.

Det finns inte så mycket att säga egentligen, bara att det blev kaos i lägenheten för folk vällde in och ut.
Värst var när jag fick lov att gå hem med 2 onyktra killar från stan. Det tog ca 1 och en halv timme, och på toppen av allt fick jag dela säng med 2 illaluktande, pratglada pojkar. Kan ju säga att det inte luktade blommar i mitt rum på morgonen, man fick lov att fly :P

Tack för en trevlig helg
Fanny, Isabella, Fia, Offe,
Alex, Johan, Toste & Joel#2

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha :D