tisdag 14 oktober 2008

Kunde jag spola tillbaka livet 4 år skulle jag göra det

Min värld är totalt uppochner vänd just nu. Ingenting går rätt, men egentligen, när har det gått rätt för mig?
Jag kommer varken överens med min pojkvän eller mina kompisar... jag vet inte om det är jag som är olycksbarnet eller om jag bara haft världens största otur med att komma överens med dom jag gillar.
Eller så har jag bara fått min chans redan. Jag är bortskämd med vad jag har fått leva med dom senaste åren.
Jag hade en fin kille som älskade mig, jag hade kompisar som inte tog mig i sista hand och nu känns det som jag har raka motsatsen. Man kanske bara får en sådan chans i livet och jag tog inte hand om min chans bra nog och nu är det försent.

Jag bara undrar, vad har jag gjort för att ni ska känna såhär om mig?

Inga kommentarer: