måndag 13 oktober 2008

Bråttom Bråttom

Idag var det jätte roligt att börja dagen med den värsta mensvärk som finns. Det är nog inte bara jag som önskar att man var man ibland... eller inte!
Gårdagen tjänade jag in lite pengar på målning, pengar är något som är behövligt eftersom jag ska fixa naglarna, köpa skor, jeans och m.m.
Iallfall så tog jag ett fotbad igår, shit va skönt det var. Åkte sedan med mamma och delade ut inbjudningar till deras diskofest som är snart. Ganska speciella inbjudningar.

Nu när jag sitter här hemma snurrar skolan runt i mitt huvud. Jag vet att jag har prov snart, men inte när. Skolan är så himla dåliga på att informera så jag spyr. Så snart får man väl en överaskning och ett prov slängs upp framför ansiktet på en, jätte roligt. Kul Kul!
Är det någon som vet om vi har något prov snart eller?
Usch och fy för prov!

Nu ska jag kolla på Two and a half men och njuta av vad dom kvinnliga hormonerna har att erbjuda :D Jippie!

1 kommentar:

Anonym sa...

På Onsdag har vi samhällskunskapsprov och på torsdag är det idrottsprov. roligt va?