tisdag 19 februari 2008

Fy sjutton för dåliga bullar

Kom precis hem. Jag har haft en lång dag, en jobbig dag. Började morgonen med att få ett paket som innehöll två värmeljusstakar som var jätte fina. Äntligen några egna :)
Hade iallafall sovmorgon till kvart i 10 och hade mediekunskap. Sen matte, där läraren låste ut massa elever. Jag fick iallafall en tid för mitt prov. Det var bra iallafall.
Jag curlade idag igen på gymnastiken. Jag, Isabella, Sofie och Johanna mot Johan, Fredrik och Rikard. Killarna vann med 2-1. Frös om tårna idiotiskt mycket men annars är det roligt med curling.
Jag gick till fotolabbet senare och tog igen det jag missat när jag varit sjuk. Jag säker bara, fy sjutton för Ernest o. Jag okrar inte ens uttala mig om honom, jag säger bara suck, suck, suck!!!
Nu ska jag ta en sockerbitare så jag får lite engergi och kanske plugga lite?

Inga kommentarer: