fredag 22 februari 2008

Goddamnit

Det har varit en enormt kämpig dag. Allt började med att jag försov mig till 8, så jag fick äta, klä på mig och åka till skolan på en halvtimme. Jag hade bild som första lektion och eftersom jag varit sjuk i två veckor fick jag lov att ta hem material så jag kan redovisa v.10 när jag är tillbaka efter lovet. På svenskan senare fick jag en novell att göra. Den ska väl vara klar på lovet antar jag. Och tydligen har jag massa andra uppgifter som inte är innlämnade. Smart av Anne att inte säga vad det var för uppgifter :S
Åkte och handlade med Christoffer på Ica tills på lördag. Det blev dricka för två olika bål och lite snacks. F*n, nu kom jag på att jag glömt köpa ballonger. Åh, så typsikt ( bevis på att jag är stressad som f*n just nu). När jag kom hem så började jag med min bilduppgift, som är att göra en fotobok om "Mitt hem i världen". jag har hållt på med att klippa ut figurer i olika färger och former som jag ska klistra in i fotoboken bland bilderna och texten. Det har jag gjort hela kvällen typ medan Ofie har sovit i soffan (du är söt). Fick iallfall in lite plugg inför provet imorgon nu också, och stödord till min bokredovisning imorgon.
Imorgon är jag iallfall bjuden på resturang. Åh, det är så romantiskt så jag dör. Min söting till pojkvän ska bjuda mig till Café Banken imorgon, bara han och jag. Det är så sött och jag längtar så mycket nu. Efter "middagen" ska vi gå på bio. Det ska bli så mysigt.
Om 1 dygn är jag 17 år. Det kommer också bli en rolig dag hoppas jag på. Det kommer släkt vid halv 3 och senare på kvällen kommer lite kompisar. Jag tror dagen kommer bli bra.
Nästa vecka är det lov också och då ska det också bli rasande mysigt om jag inte får ännu mera plugg att göra. Lovveckan kommer bli bäst. Jag och Christoffer har huset i Vika för oss själva och på Fredagen åker jag och Mamma till Stockholm och ska shoppa loss och äta på TGI. Det är så mycket jag längtar efter nu och allt ligger så tött inpå. jag kommer vara så nöjd och belåten när Februari månad är slut. Det kommer nog kännas väldigt tomt när allt det roliga blåst förbi.

Nu är klockan halv 1 och jag måste, måste sova. Jag kände att jag måste skriva av mig, och det är gjort nu. Tror jag börjar få öroninflamation också för det gör så sjukt ont i vänster öra. VAF*N SKA JAG BLI SJUK NU IGEN? Isåfall är det väl bäst att det sker över lovet så jag inte missar ännu mera i skolan. Men jag har sett fram enormt mycket mot lugnet i Vika och shoppinghelgen i Stockholm.

Nej nu, Puss och godnatt!

Inga kommentarer: