måndag 25 februari 2008

iPhone fåne

Min födelsedag var rena lyckan , med andra ord den bästa jag kan minnas. Dagen började med sång och paket på sängen. Det var jätte mysigt. Jag fick 18 st ramar, som jag satt upp nu föresten runt hela rummet och det blev ett helt nytt rum känns det som. På eftermiddagen kom sötaste Sanna och sen kom det massa släkt. Jag fick i present;
-18 st 13x18 ramar
-1750:-
-tavla
-förkläde
-klistergrejsporträtt på mig till iPod
-några nummer av digitalfoto :)
-klädhängare med text "hanging around"
-iPhone <3
-blomma
-ljusstakar
-godisburk med godis
-parfym
-tekopp med kärlekste
-middag på café banken
-en egen hemsida http://www.gabriellasigmundsson.com =)
-massa kramar :)

Om det blir lite konstig skrivet så är det för att jag skriver från iPhonen.
På kvällen kom det lite folk och vi hade det jätte mysigt och roligt. Tack sötisar för en bäst kväll.
Om 363 dagar fyller jag år igen och då är jag 18 bast :D

Inga kommentarer: