söndag 17 februari 2008

Jag lever i en röd-rosa värld

Idag har jag övningskört, ganska mycket. Det är skönt att åka bil. Jag gillar det.
VI var till mormor och morfar och fikade och snackade om spanien. Jag längtar så otroligt mycket nu.
När mamma skulle klippa morfar flyttade vi alla in till badrummet och satt och snackade. Morfar på en pall mitt i badrummet, mormor på toa, pappa på en stol i hörnet och jag låg i jacuzzin. Det såg rätt så roligt ut.

Igår iallfall så var Sanna, Lars och Adam förbi och Sanna frågade vad jag önskade mig. Det slutade med att vi satt och letade efter inredning till mitt rum. Jag blev jätte sugen på denhär väggen som jag önskat mig jätte länge nu. Det är så grymt snyggt. Första ramen måste ju komma någon gång.

Nu kollar jag på Dirty Dancing 2 och den är grymt bra. Godnatt!

Inga kommentarer: