onsdag 30 januari 2008

Klappat och klart

Det har varit en riktigt bra dag. Det började med att jag vaknade med uppsvulna ögon, eftersom jag kollade på The notebook igår innan jag skulle somna så grät jag ju såklart så tårarna sprutade. Jag kom till skolan och var jätte, jätte trött, men blev piggare eftersom jag fick skrattanfall av allt.
Jag hade min sista lektion på graf idag också. Björne sa att han tyckte det var synd att jag inte hade valt graf, för han tyckte jag var duktig (yeah)
Imorgon är det sista dagen att lämna in sina individuella val. Jag har valt Engelska B 100p och Målning 50p i första hand. Om jag inte får någon av dom blir det Historia A och Körkortsteori A... hm, hoppas det blir okej.

Idag kom Mormor och Morfar till oss och vi beställde biljetter till Spanien, wihoo. Nu är det försent att ändra sig, allt klappat och klart.
Spain, here we come <3

Inga kommentarer: