måndag 4 februari 2008

With eight seconds left in overtime

Oj, nu var det länge sen, och ack va ni har missat grejer.
Senast som hände var ju valet av individuella valen i skolan. När vi väl var påväg att skriva in våra val insåg vi att det inte gick ihop så vi fick tänka om totalt. Det blev Matte B, Körkortsteori och Vardagshantverk Måleri. Alla 50p kurser. Det känns bra nu, men jag kommer, eller jag vet, att jag kommer bryta ihop totalt på matte B när den kommer igång, om jag nu kommer in. Jag hoppas lite innerst inne i mitt hjärta att jag inte kommer in ska jag erkänna :P

I fredags iallafall var jag på Lager 157 med Isabella och Linnea, hittade väl ett linne. Vi åt lunch och fikade där också. Riktigt trevligt hade vi, tills vi fick brottom till bussen och sprang så jag ramlade handlöst på betonggolvet och slog i knät. Så nu har jag inte kunnat gå riktigt på hela helgen, och knät blir mer och mer blåsvart för varje timme som går. Ont gör det, usha!
Kvällen avslutades iallafall med några människor hemma hos Isabella och vi hade riktigt kul.
Lördagen var vi ut och åkte skoter och jeap med Linus. Det var också riktigt kul, förutom att det inte blev så mycket skoter för min del som hade ont.

För varje dag som går längtar jag mer och mer till Spanien, det är ju helt galet vad tokig jag ska bli.
Det är dags att åka nu tycker jag.

http://www.youtube.com/watch?v=mpiEEl_5pmA

Inga kommentarer: