söndag 27 januari 2008

Half a life

Helgen, ja, den var bra. Bättre än dom senaste helgerna.
Vi träffade Micke och Paulina i Lördags och åt på American Take Away. Sen åkte vi hem till mig och fick vänta i evigheter på att en film skulle bli klar. Robert kom också. Vi hade faktiskt riktigt trevligt ändå. Vi kollade ialfall på Borkeback Mountain till slut, även fast jag och Offe hade sett den bara några timmar innan.
Idag har jag fotat lite. Offe också för den delen. Sen har jag inte gjort någonting. Det har varit riktigt tråkigt.
Men lite senare kom Offe med beskedet att det blir Spanien för han också i Sommar och då fick jag nostalgikick som vanligt och började kolla på massa kort :) Då blev jag på topphumör.
Sen kollade vi i familjen på I am Legend. Skit bra film, med ett skit dåligt slut. Jag älskar Will Smith!
Imorgon är det skola. Studiedag på Tisdag och Fredag och det känns skönt. Det ända jag har i mitt huvud just nu är sommaren och hur bra det kommer bli. jag har till och med glömt bort att jag fyller år om mindre än 1 månad :P

Inga kommentarer: