onsdag 23 januari 2008

Nostalgi

Har suttit och kollat på gamla bilder och filmer från förr. Tex bilder från Spanien när Christoffer var med, och film från förra nyår med Adam och Markus, samt film från förra julen när morbror Stefan sitter och drar skämt efter skämt.
Det var riktigt kul att kolla på och jag blir så himla glad för det är med er jag har som roligast med. Jag kunde inte sluta le och skratta när jag såg det.
Det är synd bara att vi inte träffas lika ofta nu för tiden, för det var verkligen härliga tider.
Ge mig tid!

2 kommentarer:

Anonym sa...

... vi träffas ju när du fyller år elle?
__________________________
tid är det vi har.

Anonym sa...

haha neda men viss har vi kul men du lixom har ju varit borta dom senaste ggrna "vi" träffats... men när du väl är med så har vi ju skit kuol