tisdag 2 oktober 2007

Du sa whoot

Idag hade jag sovmorgon, mojjs =) En riktigt skön och lugn morgon, jag älskar!
Skoldagen var kort som alltid på tisdagar. Hade gymnastik och jag, Linnea, Isabella och Liv spelade badminton och Isabella fick en fullträff rakt på min axel =P haha. Det gjorde så jävla ont men blev bättre. Och händelsen var helt och hållet mitt fel, hehe.
Efter skolan åkte Jag, Linnea och Isabella till kupolen och Linnea shoppade loss i ett par jeans som även jag blev kär i. Hon var inte säker på om hon ville ha dom så om hon ändrar sig ska jag köpa dom =) wihoo
Offe och Micke kom förbi också. Dom sprang runt på egen hand.
Jag, Linnea och Isabella satt och fikade en lååång stund och pratade massor. Det var riktigt skönt och behövande kan jag säga. Tack för att ni lyssnar, tjejer!
Imorgon ska vi färga hår på Linnea. Jag skulle också behöva färga håret, eller iallafall göra någonting för såhär kan jag inte se ut längre, blä!
Nu ska jag fota klar mitt namn som jag har som läxa tills på torsdag och sen ska jag kolla på Prison Break, som btw börjar bli tråkigt och för komplicerat och invecklat. Nu måste det börja ordna sig lite iallfall och Heroes börjar också bli invecklat och för mycket i säsong 2.
Försöker skriva, tänker på dig. Försöker läsa, tänker på dig. Försöker sova, tänker på dig…

Inga kommentarer: