torsdag 4 oktober 2007

Christoffer


Du är underbart söt!
Du är helt otrolig!
Du är en fantastisk människa!
Du är min!
Första gången jag såg dig trodde jag aldrig att det skulle bli vi, men se vad som hände. Du och jag i 2 år har det varit nu och jag hade aldrig trott för 3 år sedan att du skulle bli den som känner mig bäst idag.
Ett av mina starkaste minnen är när jag träffade dig några dagar efter din födelsedag, då jag inte hade sett dig på nån månad. Vi låg och kramades i timmar och du kysste mig för första gången på väldigt, väldigt länge. Den känslan var helt otrolig och jag kommer inte ihåg jag kände så sist. Den upplevelsen skulle jag vilja uppleva om och om igen, med dig. För den stunden var helt otrolig.
Dom senaste två åren har varit dom bästa i mitt liv och vi har så otroligt mycket minnen ihop, du och jag Christoffer!
Vi har haft riktigt roligt ihop många, många gånger, men också väldigt tråkiga stunder, vissa som man inte ens vill tänka på.
Men ändå så har det blivit du och jag till slut iallfall. Ibland tror jag faktiskt att vi är menade för varandra för vi passar så himla bra ihop du och jag. Jag visste inte att det fanns sådana männsikor som du på denna planet. Du är helt otroligt underbar på alla sätt och vis.
Just nu är jag så himla glad att jag har dej och jag är glad att det blivit som det blivit efter många om och men.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta Christoffer Wieweg och det vet du.
Förlåt för saker jag gjort, sagt på senaste tiden. Jag skulle vilja spola tillbaka tiden 6 månader och bara börja om. Det skulle kännas så skönt. Då kanske det aldrig skulle blivit såhär.
Jag litar på dig, för du är min bästa vän och den som känner mig bäst. Och allt som jag berättar för dig skulle jag aldrig berätta om allt dethär inte var sant.
Du är den ända för mig och jag vill inte att du ska tro något annat. Du är den jag vill vara med, och du är snyggast och bäst i mina ögon.
Men jag tror på ett gott slut och jag ser fram emot varje sekund med dig!
Du är min HON

Inga kommentarer: