söndag 30 september 2007

This sunday rocked*


I Fredags var det begravning. Det gick bättre än förväntat, jag grät inte alls så mycket. Men när vi gick ut ur kyrkan berättade mamma att det var 13 år sedan min farfar dog i Estonia. Då brast det för mig, jag började tom hulka. Det var ganska så hemskt.
Jag träffade iallfall mammas kusiner från morfars sida. Lina och Magnus heter dom och dom har tydligen barn som då blir mina sysslingar =) hihi. Nea och Jonas heter dom och dom var jätte söta båda två =) Det var kul att träffa dom.
Efter begravningen åkte vi till köpis och shoppade loss. Det var riktigt skönt.
Vi kom hem vid 8.

Igår (Lördag) kom Sanna hit och hälsade på. Det var väldigt länge sen jag såg henne. Vi köpte godis och snackade om livet, som vi oftast brukar göra. Speciellt när min mamma är hemma, haha! Senare åkte vi till Christoffer och Matilda för att fira Christoffers 20-årsdag. Han fick en resväska av oss och Sus, Niclas, Tilda och Anton.
Nu när Adam fått sitt körkort så passade vi på att ta en sväng så jag, Adam och Anton åkte ut. Det var meningen att han bara skulle skutsa hem oss men 10 min blev till 2 timmar. Vi åkte till City Gross och klöpte popcorn och cola och sen gled vi runt i stan i några timmar. Det var fun =)

Idag (Söndag) så vaknade jag ganska sent =P Vid 2 åkte jag och min familj till lager 157 med familjen svensson och lena. Där träffade jag Linnea som också var där men sin mamma och shoppade.
Jag köpte en tjockträja (jihoo) och en palestinahalsduk =P hehe som Mamma var mot men Lena för =) hihi
Sen åkte vi hemmåt och nu sitter jag här och ska snart kojsa ner mig i sängen. Först ska jag kolla klart på ...Along came Polly.
Imorgon är det skola och jag känner att jag vill ut =)
Denhär helgen har varit otroligt skön och jag mår skit bra.
Fyafan vad jag älskar livet <3 <3 <3

Inga kommentarer: