måndag 29 november 2010

Världens pissigaste 1a advent

Så fort man tror att äntligen kan saker börja lösa sig. Olyckligheten börjar luckras upp och man ser en glimt av glädje. Fort som fan försvinner den!
Idag kunde inte gått värre förr oss uppe på Övre Gruvrisbacken 14. Det är en vattenläcka. Det är en vattenskada i halva lägenheten. Halva golvet har luckrats upp av vattnet och det sipprar vatten genom springorna. Gipsen lossnar från väggen. Det sågas hål i väggen. Allt det fina nya är totalt FÖRSTÖRT!
Jag är i TOTAL chock. Jag har ont i magen. Precis när jag är påväg att äntligen flytta in på RIKTIGT!! så måste jag flytta ut igen. Jag måste flytta hem, alla grejer, Juno hit och dit.

Pissigare höst får man leta efter. INGEN förtjänar thailand mer än vi.
Jag älskar dig Erik! Usch va vi ska ta oss igenom detta.

Inga kommentarer: