onsdag 4 februari 2009

Kan man hålla sig frisk i ett helt år?

Jag har noll energi i kroppen, huvudet dunkar och högra ögat är större än det andra. Sovit i princip hela dagen, kollat lite på OTH och Gossip Girl. Har stoppat i mig 1 slice pizza på hela dagen och druckit massa med varmt te + surisar så nu gör min tunga oooont!
Hatar att skolan pressar en så jävla mycket, jämt och ständigt. Hur ska man kunna bli frisk om det inte går att slappna av?

Jag, och några till, har en teori varför jag har varit så mycket sjuk på sistone och kommit fram till att jag växt upp i ett för rent hem, min Mamma städar jämt och ständigt, det är hennes hobby. Samma sak med min Mormor. Hört en teori om det, kan det stämma? Om det är så så vet jag vad jag har drabbas av.
Jag behöver mera skit runt omkring mig. Säg hej till lort-Bella framöver!

Inga kommentarer: