söndag 25 januari 2009

Even if it kills me.

Har precis suttit och pluggat körkortsteori/halkkörning ett tag nu och det går ganska bra faktiskt. Men det kanske beror på att halkkörningsteori inte är så svårt, vad vet jag.
Spenderat helgen, eller rättare sagt nätterna, i Vika.
I Fredags åkte Offe, Gustav och jag till Hedemora för att hälsa på Chrille som hade fest i sitt hus. Joel och Adrian var där och massa annat Hedemora/Avesta-folk. Och som vanligt var dom packade. Joel körde med sin "ta-sig-i-skrevet"-dans och Adrian tjatade om "Såsis" hela kvällen. Tjejerna i Hedemora dög tydligen inte :P
Igår var jag och Offe på bio, vi skulle se Benjamin Button's otroliga liv. Vi möttes av Adam Halvars, Joel V och deras tjejer. Iallfall filmen var 3 timmar lång och ont i rumpan hade man som sjutton. Utanför bion stötte vi på Krigare som var ute och gled och var ovanligt glad. Det var roligt att se honom. Påväg hem genom stan hoppas plötsligt Erik, Toste och 2 killar till in i bilen och ville ha skjuts till O'Learys. Dom snackade massa fyllesnack, dom var roliga!
Idag påväg hem från Vika körde vi fast i djup snö så jag och Offe spenderade minst en halvtimme med att försöka komma loss.

Imorgon fortsätter skolan och jag och Fanny ska försöka få ihop Arenan-tidningen. Det blir många kaffe eftersom vi går långdag, suck!

Inga kommentarer: