onsdag 28 januari 2009

1+2=0

Dethär har varit längsta skoldagen i mitt liv. Det går dåligt nu!

bra grejer idag:
- fanny
- hade fin utsikt i caféterian
- pengar jag fick av fanny :p
- gör världens snyggaste tidning
- skrattat som fan idag
- 4 veckor kvar till min 18-års dag
- gick hem, trots illamående, tung väska och hal väg och massa mörker
- ätit gulaschsoppa
- kolla på oth :)
- hello katy tour har börjat

mindre bra grejer:
- jag har mått illa
- haft världens längsta skoldag
- mamma har varit arg på mig för jag inte städat tillräkligt bra
- mamma har inte haft tid att prata med mig för vi skulle få gäster :S
- jag svarade på 3 frågor på naturkunskapsprovet
- idag var kaffet äckligt
- har inte pratat med christoffer på hela dagen
- gick hem, trots illamående, tung väska och hal väg och massa mörker
- varit påväg att halkat och slagit ihjäl mig minst 5 gånger idag
- inte gjort klart mitt cv
- får uppstötningar och tror ska spy hela tiden

1 kommentar:

Anonym sa...

Tur att du finns och lyser upp mina skoldagar annars skulle jag dööö..