måndag 1 september 2008

Friends for a lifetime

Helgen i Dala-Järna kommer förbli oförglömlig. Den var toppen!
Jag, Offe, Adrian och Joel åkte till Dala-Järna på Fredag kväll men våran enormt snygga husvagn (se nedan) När vi kom fram fick vi älggryta, mums.
Lördagen spenderade vi på flygfältet där det var Marie Memorial Race, dragracing. Det var nice, förutom att jag var dödstrött och kunde inte hålla ögonen öppna. Fanny kom vid 3 tiden och vi åkte hem och gjorde oss iordning för Nås?
Vi åkte till Storängen där det var typ Disko? Men jag, Offe och Adrian stannade inte så länge. Vi åkte hem och la oss i husvagnen och snackade skit istället. Så mycket har jag inte skrattat på flera år, helgens stjärna var lätt Adrian.
På Söndagen åkte vi hem ganska tidigt och påvägen hem sjöng vi fina sånger. Det var roligt!
Nästa gång blir det upp till Gördalen :D Jag älskar er, vi hade så kul <3

Inga kommentarer: