torsdag 28 augusti 2008

GAGA

Igår hade jag första lektionen i Naturkunskap A, och det kommer bli bajs, bajs bajs! Även fast jag var hur pigg som helst så höll jag på att somna. Det jag hatar mest i hela världens är dom jävla biologi- och kemirummen dom har på skolan, dom som är till för att exprimentera i. Läraren verkade lite tokig iallafall, och det kanske blir lite kul iallfall.
Igårkväll åkte jag och Bella2 och solade, fan va skönt det var. Nu är det bara lite hårfärgsgegg som fattas som ska in i min "miniomvandlingen" som äntligen ska ske. När vi kom dit mötte vi en buss med massa desperata hisspansionärer som ställde sig på världens led till hissen, istället för att bara ta ---->10 STEG I TRAPPAN<----!!!!
Efteråt åkte vi hem till Isabella och lagade mat, som för övrigt blev mumma, Fanny kom också. Vi snackade om helgen. Jälvar vad jag längtar. Offe kom också förbi och luktade skit, eftersom han jobbat i 12 timmar, (blä) Han åkte sedan och hämtade nyckeln till husvagnen vi fått låna av Tobias :D WIH0o!!!

DALA-JÄRNA, HERE WI KOM!!!!

Inga kommentarer: