fredag 26 september 2008

16 timmar i full rulle

Igår var en jävligt lång dag. Skolan var ganska kort, det var ganska mysigt för vi fick ut och fota i det fina vädret. Det var mysigt, eller hur Isabella? Efter skolan kom Offe och hämtade oss och vi väntade på Fanny som var hos optikern. Vi åkte till Lager 157 och åt goda mackor som man inte blev mätt på. Men iallafall lagret var väl ganska världelös. Lite underkläder, linne, typ...
Sen gick vi på stan och strosa till halv 6 då jag åkte till min konsulent. Jag blev ganska peppad av vårat lilla prat och jag fick 42 påsar till till nästa vecka :P HAHA
Vi tog en biltur svängom i Hosjö för att visa Isabella Falun och sedan drog vi ut mot Svärdsjö, Linghed och Enviken :P Hoppas du inte blev beviken Isabella av vad vi har att erbjuda här i trakterna :P HIHI
Sen gick vi på stan IGEN?!?!?! Men iallafall jag kom hem vid 9 tiden och var helt jävla slut och somnade typ direkt.
Nu väntar jag på skolfoto, usch! Våran klass kommer vara den tråkigaste!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för en underbar dag ! <3