lördag 27 september 2008

Upside down, very much down

Gårdagen spenderade jag mest tid på att lägga på Isabella Munters. Ganska onödigt faktiskt eftersom hon fortfarande är i trotsåldern. Jag trodde jag hade övertalat henne när hon plötsligt slet tag i väskan och sprang till bussen. Där försvann bruden som jag hade tänkt ha kul med. Men som allt annat får vi väl ta det en annan gång. Vi hade iallafall kul i väntan på att Fanny skulle sluta HAHA!
Kvällen slutade iallfall med att jag och Offe åkte till Arkhyttan till Bonden och pratade, åkte till Fäggeby och hälsade på Adrian där han satt på en pizzeria och väntade på ett band som var försenat.
Vi drog till stan och vi träffade Adam och Sara som vi sedan drog med till Långshyttan där det var dragracing, men polisen var där och alla väntade på att dom skulle dra, men vi drog till stan istället.
Där slutade kvällen och vi åkte hem och sov, kl2.

Idag fyller Mamma år, Grattis! :*

Inga kommentarer: