söndag 9 september 2007

helgen


Helgen har varit slapp, långhelg!
I fredags mådde jag ganska så dåligt hela dagen. Vaknade halv 2. Sen åkte jag och Offe ner till torget och kollade på estets nollning. Den var ganska tråkig om man jämför med våran nollning :P Sen åt vi glass i geishiska parken eller hur det stavas.
I lördags var det också väääldigt slappt. Hittade inte på något förns på kvällen då vi åkte ut med Fältsjö och Jake på en liten biltur lite fram och tillbaka i stan tills kl blev halv 2 då vi åkte hem och sov!
Idag har jag fixat med tavlorna som jag ska sälja till tjejen i Helsingborg :D Dom blev riktigt nice ;)
Imorgon är det skola och jag ska troligen börja på streetdance med Linnea. Kan ju säga att det behövs lite aktiviter för mig, extra kul att ha någon kompis med sig på kuppen :D
På tisdag blire nog aqua nova efter skolan med alla som vill följa med kul :D

Inga kommentarer: