söndag 9 september 2007

nollningen


Tjjjaa!
Igår var det nollning, huuu*
Det var kladdigt och äckligt, lite roligt kanske :P VI fick kattmat, ägg, diskmedel, filmjölk, mjöl, och nått äckligt spad kastat på oss. Bläää, jag känner fortfarande lukten av kattmat och mina kläder luktar spya :/ uuuh^^
Vi fick också springa och leta kondomer, vi fick ihop 4 st, fyfan va vi sööög* medans dom andra fick typ 30 :P haha
Efteråt åkte jag Liv, Linnea, Simon och Offe hem till Linnea och dushade sen gick vi till Åsbo där alla andra var.
Det var väl mojs, hehe^^
Idag mådde jag inte så bra när jag vaknade men nu är det bra :D Det blev ingen skola^^
Tanken på gårdagen gör mig glad så den var bra :D
Malin, LIv, Linnea och Isabella<3 Ni är good people :D
Idag är det estets nollning, men jag tror inte att deras nollning kommer bli värre än våran, för alla har väl hört hur medianernas nollning är värst ;)

Inga kommentarer: