måndag 23 augusti 2010

Slutet av Sommarn

Håller fortfarande på med dendär jävla byrån som aldrig vill bli sådär perfekt som bilden i mitt huvud. Stod inne i garaget i en kvart innan jag gav upp. Bestämde att vi skulle baka istället. Det har varit en så mysig söndag. Vi bakade mandelkubb och gräddkola. Anna-Lena blev så glad för kubben så hon slängde sig runt halsen på oss för det väckte gamla barndommsminnen. Sen kollade vi på film och fikade tills vi fick ont i tänderna av all kola.
Vaknade och hade ont i halsen imorse och nu ligger jag här och är täppt så jag inte kan sova. Jag ligger och kollar på Erik. Han är så söt!
Den 11 September försvinner mitt solblekta Hawaii ruffs. Återgår till mitt vanliga mörka. Funderar om jag ska ha lugg eller inte och hur jag vill ha det klippt...
Imorgon kommer Fanny och Bessy hit och leker med Billy och mig. Vi hoppas på att dom fattar tycke för varandra och blir ihop. Men tyvärr blir det inga söta valpar för Billy har kuttat bort sin mandom.

Kom också på idag att på Onsdag så har Erik och jag varit tillsmmans i 9 månader. Firar väl det med att flytta in :)
Puss

Inga kommentarer: