torsdag 15 juli 2010

Day 1: Golden Gate

Vi vaknade i ganska okej tid. Klockan 7 gick jag upp och duschade sen gick vi till frukosten. Den var grym. Det fanns våfflor, alla sorters juice, skitgod tjock yoghurt, rostat bröd, croissanter mm.
Sen gick vi ut på stan. Möttes efter några kvarter av en snubbe som drog en lina mitt på öppen gata. Vi tog cable car till Fishermans whorf och därifrån cyklade vi över Golden Gate till andra sidan där Sausalito ligger. Det var fint väder, blåste inte allt mycket. Vi cyklade ca 2 mil. Vi tog färja från Sausalito tillbaka till.
Käkade sen lunch på Hard Rock. Lurade till mig en Margarita även fast jag inte är 21. Mamma och Pappa fick svära på att jag var 21.
Efter det gick vi runt bland butikerna. Köpte en aaaascool grej. Kan dock inte skriva vad det är. Kanske den coolaste grejen jag kommer hem med.
Vi åkte hem vid 8. Alla var som döda. Somnade kanske vid halv 10.

Inga kommentarer: