onsdag 7 april 2010

Saved by the bell.

Har jobbat heeeela helgen! Fredag, lördag, söndag.Skulle egentligen vart ledig i fredags, men icke. Det fick man inte. Snäll som jag är hoppar jag in och jobbar istället för att åka på en najs trip söderut stannar jag kvar i sågmyra och tar betalt av betalande turister. Tjänat ihop en del nu. Har varit konstant slut tills typ nu. Idag ska det packas till Idre eftersom jag åker upp med Fältsjöfamiljen imorgon. Det kommer bli soft sol och häng i 4 dagar :D

Något helt fantastiskt föresten. Anna-Lenas bästa kompis vill sy min studentklänning :D:D:D Ikväll ska vi åka och leta tyg. Hon kunde sy den precis som jag vill ha den :D Extremt överlycklig eftersom det är 7 veckor kvar :P eeehe.
På måndag åker vi till Sthlm och letar tyg, underkläder och skor till balklänningen. It's a miracle!

1 kommentar:

malin sa...

vänta nu.. va? är det SJU VECKOR till balen?!?!?!?!?! så himla liteeeeee.