torsdag 15 april 2010

Paste.

Nu vare ett tag sen. Var i Idre förra helgen. Idre var underbart! Fullständig sol iprincip hela helgen. Kom Hem lite brunare iallafall. Erik åkte snowboard för typ försts gången Och han var riktigt duktig, förutom en backe då han gled ner på mage fort som fan nedför hels backen. Det var roligt.
Jag och Mamma åkte ner och lämnade Farmor på Arlanda i Måndags. Vi passade på att åka in till Sthlm över dagen för att leta balklänning osv. Vi lyckades bra.
Igår både vi parmiddag hos Erik. Fanny, Viktor, Jake, Isabella, Erik Och jag. Det var mysigt. Vi grillade. Jag och Erik satt och var helt slut i soffan.
Nu ligger jag här sjuk. Har gjort det sen igår i feber. Både Teo och Erik är sjuka så vi har legat uppe pá Golanhöjden och varit sjuka ikapp och ätit glass. Eftersom pappa fått hem iPaden och pappa inte är hemma passar jag på att prova den lite. Det har tagit ca 10 min att skriva dethär inlägget.
Imorgon åker jag Och Erik till Hjortnäs och softar över helgen. Har stugan för oss själva :)

Inga kommentarer: