tisdag 27 april 2010

Inget roligt liv.

Gårdagen var skit i stor sett. Hade prov på morgonen i företagsekonomi och det gick bra. Fotade Lotta och Malin efter skolan. Dom är så söta och roliga. Skulle fortsätta på mitt tal när jag kom hem. Jag satt och halvgrät hela tiden för jag inte visste vad jag skulle skriva och inget blev bra. Tillslut blev det gjort iallafall. Åkte till Åsa och provade lite bitar av klänningen. Jag kunde inte ens stå upp för det kändes som jag skulle svimma. Mådde jätte jätte dåligt. När jag kom hem till Erik hade han gjort te och köpt pluppisar till mig och startat O.C. Åh, världens bästa kille!! Hela natten har jag legat och svettats. Har haft ganska hög feber. Tappade rösten imorse också. Jävla piss skits helvete. Jag som kämpade så jävla skit hårt med talet igår och så kan jag inte läsa det idag. Och Ulla kommer säkert inte låta mig göra det på Torsdag.
Mitt imunförsvar är sämst i världen, eller har iallfall blivit. Ska be mamma ringa till doktorn idag så dom får testa mig lite. Nått är SKITFEL!

Inga kommentarer: