söndag 14 mars 2010

Ni som inte känner min familj!

Ni har ingen aning om vad ni missar på lördagarna. Min familj/släkt med kompisar är...hm...vuxenfjortisar. Det är vad dom är. Ingen festar mer än min familj när det är fest. Ingen dansar mer när det är fest. INGEN spelar högre musik när det är fest.
I lördags klämde vi in 20 pers i huset för melodifestivalfest.
Ända sen jag var liten har våran familj + några familjer till alltid haft någon slags fest kring melodifestivalen.
Det blir betting, drinkar, hög musik, olika musik på varje våningsplan, rökmaskin, diskolampor. Man blir ju lite fundersam när man har roligare fester med föräldrarna än med sina kompisar.
I lördags var det hilarious! Lars hade med sin jobbarkompis Garrett fårn USA. Han har aldrig varit i Sverige förut och första kvällen i landet möts han av oss. Kanske det tokigaste och galnaste melodifreeksen. Fredrik, min mosters kille, blev bästis med honom direkt. Ni som inte träffat Fredrik förut kan aldrig förstå den "nationskrocken". Härdanefter kallar vi dom Timon & Pumba Jag lägger upp film senare. Askul!

Inga kommentarer: