torsdag 11 februari 2010

Gossip.

Idag är ingen vanlig dag, för det är Lottas födelsedag, hurra hurra hurra! Jajjamän Lotta fyller 20 och det firar vi bl a på fredag då vi har gemensam födelsedagsfest aka. disneydags.
Idag har det hänt så mycket sjuka saker så mitt huvud sprängs. Började dagen med att motvilligt fota en uppgift, men som tillslut nog blev rätt så bra. Slutade vid 12 då vi skulle ner på stan och äta födelsedagslunch med lottis.
Kan inte förklara med ord vad som händer sen. Kan inte återberätta något så schjuukt. Jag, Isabella, Fanny, Malin och Lisa ska ta monsterbilen ner på stan för att luncha. Jag backar ut från parkeringen och ser framför mig hur spåren jag nyss backat ut från är alledes blodröda. Alla vi 5 tjejer skriker till (haha) Första reaktionen: Vi har kört på något. En fågel? En katt? Ett rådjur? (haha)
Alledes skärrad hoppar jag ur bilen rakt i världens "blodpöl". Jag får sån panik, vet inte vart jag ska ta vägen. Alla smått skriker och har panik i bilen. Vi får för oss att det har krupit upp en katt i motorn (hahahahhaha) för Lisa och Lotta eller någon hittar kattspår i en snöhög som slutar precis vid "blodpölen". Jag får ännumer panik, öppar huven åt Lisa så hon får sticka ner huvudet och kolla. Inte ett spår efter något djur iafl.
Efter många telefonsamtal och snack med massa grabbar inser vi att glykol har läckt, men det visar sig senare vara olja.... lång histora kort. Det var iallafall så schjuuukt.
Nu på kvällen har iafl jag varit på middag och födelsedagsfika hos Lotta med Lisa, Isabella, Malin och Signe. Hennes föräldrar bjöd på mat. Gott!
Kom hem nyss efter att ha suttit och snackat skit i 4 timmar. Vi kunde inte sluta. Trevligt som attan.
Nu slocknar jag. Imorgon får jag träffa Erik :) yey!

Inga kommentarer: