söndag 14 februari 2010

Disney slår allt.

Jag har inte haft tid att skriva någonting. Jag har knappt haft tid att sitta vid datorn alls. Det är inte populärt att sitta framför bloggar, facebook eller någonting annat i princip när man är med Erik om det inte är i hans smak (typ yourube eller något annat galet)
I Fredags iallafall. Inget slår fredagen. Redan från klockan 1 "förfestade" jag, malin, lotta och larsson i bystugan genom att lyssna på ashög disneymusik, blåste ballonger och pyntade med ljus osv. Det var najs och ännumer najs när folket kom. Alla var så fruktansvärt fina i sina dräkter. Jag sket i alla och kände verkligen nu ska JAG ha roligt och ingen ska få förstöra min och lottas kväll. Tänka sig att ingen lyckades förstöra :D Är aspepp redan nu på att planera en ny maskeradfest nu eftersom det var så schjuuukt najs!
Lördagen var den softaste bakisdagen någonsin. Har fortfarande jäkligt ont i varenda muskel. Är tom lite blå på fötterna. Och idag på alla hjärtans dag har jag och älskling myst och nu ska vi mysa ännumera.
Tja!

1 kommentar:

malin sa...

bästa festen, bästa låten!