torsdag 3 december 2009

good goes bad

Igår var det klassfest/utgång med nästan allt folk i denna stad. Först var vi hos Lotta. Som alltid blev det jag har aldrig-leken. På etage var det iafl störtkul. Har nog aldrig dansat så mycket. Imorse när jag vaknade tänkte jag "shit hur kan jag inte ha ont i mina ben och fötter?". Det var inte förens jag gick upp på toa klockan typ 3 som jag ramlade ihop utanför min dörr. Aj aj aj, mina ben är blå av smärta. Men lätt värt det!
Jag vill ut med alla igen, det är så otroligt bra!
Önskade mig en kebabtallrik av pappa och nu ligger fyllematen i min mage :D Överlycklig fast jag mår piss i kroppen!
SÅ skönt att man är ledig idag och imorgon. Får se ifall det blir stockholm imorgonbitti, annars blir det mys och jobbhelg i Falun.
Nu ska jag dricka te och bädda ner mig i min säng och kolla på sunes jul och längta efter en viss person.

Inga kommentarer: