fredag 18 september 2009

these streets will make you feel brand new. the lights will inspire you

Har varit hemma hela veckan från skolan och jag är fortfarande sjuk, febern börjar släppa lite nu men rösten tappar jag lite då och då. det är så sjukt drygt. sängen är iafl det bästa jag vet. jag har världens skönaste säng. har bara legat där och sovit. kollat på tv. blivit servad te. sovit. kollat på tv. det är så mysigt. fast ett jävla helvete att vara sjuk. har typ gråtit ur näsan i 5 dagar nu.
mamma och pappa kom ju hem i söndags med massa fina presenter och roliga bilder. ÄLSKAR USA. och innan studenten ska jag dit. det har mamma lovat. men jag vet fortfarande inte om det blir L.A eller NYC. jag hoppas på båda. men då måste pengar sparas. massor med pengar. blir dubbelt så inspirerad när jag kollat på SATC, The Hills, Vma's osv på tv i veckan.
ikväll kom offe hit och vi kollade på tv och myste. nu har han åkt hem och jag ska sova. gött. imorgon kanske det bli skola och sen kanske till vika.

godnatt.

Inga kommentarer: