torsdag 12 februari 2009

Tribute to my friends

Dom senaste veckorna har Fanny varit mitt leverbröd. Ingen får mig att skratta så mycket som hon, det är väl för att båda vi två har sämst humor och skrattar åt allt allt allt! Iallfall så har hon fått dagarna i skolan att gå fort och det har varit roligt faktiskt.
Jag är också väldigt glad över att Isabella är på fötter igen, även fast det såg ut att bli raka motsatsen i Måndags, men allt ordnade sig och det är bra, gullunge.
En sak till som är väldigt bra är att Fanny och jag har fixat klart Arenan-tidningen (helt själva) och Arenan är skitnöjda. Lena tycker vi är så duktiga och underbara som gjort detta så hon bjuder oss på middag, haha!

Resten av alla ämnen i skolan går back. Engelskan har börjat och jag har insett att jag nog hade för höga förväntningar på mig själv och blev besviken när jag fick en negativ komentar på min Obama uppsats. Ligger hundra steg efter i foto också och Martin är inte glad på mig.

Nu sitter jag och kollar på Batman begins och har ont i magen. Jag saknar O. och att vi inte har träffats eller pratat på länge gör saken mycket mycket värre...

Inga kommentarer: