onsdag 12 november 2008

Win Win- situation

Tänk att en sådan dålig dag kunde sluta bra, iallafall bättre än sämst. Mådde ganska dåligt imorse när jag vaknade så jag stannade hemma till lunch då pappa kom hem och åt med mig. Åkte ner på jobbet där det var lugnt som vanligt. Jag och Jeanette bestämde oss för att rensa och städa i vykortshyllan, vilket jobb och vilken röra.
Vid 4 kom Fanny ner till mig och vi gick på stan. Gick för att byta mina nya stövlar som blivit jätte utslitna på bara några dagar. Jag bytte dom fula, dåliga stövlarna mot 3 nya par boots :D Win Win for me! Köpte en klänning på Gina också, och grönt nagellack.
När jag kom hem låg skolkatalogen innanför dörren, så nu har jag kollat igenom den det tog ungefär 1 timme, måste kolla igenom den igen, haha.

What you would do if you were the one
Who was spending the night, I wish that I was looking into...
You're the best and yes I do regret how I could let myself let you go
Now the lesson's learned, I touched it I was burned, I think you should know
How do I get better once I had the best?

Inga kommentarer: