söndag 30 november 2008

Sickness in the city

Gick till doktorn i Fredags och ja, bihåleinflamation var det. Fick massa medicin som jag måste ta nu. Åkte på kvällen och hälsade på Alex och hans lilla Elliott, världens sötaste hundvalp på 8 veckor. Kunde inte bli annat än kär. Vi kollade på en skitdålig skräckfilm, drack glögg och snackade.
Lördag, tog fram min svarta julgran, pyntade med färgglada kulor, hälsade på Isabella som var hemkommen från The US and A, Jake var såklart där. Vi åkte och käkade pizza, åkte hem till mig, chillade i sängen, åkte till Alex, kollade på lilla melodifestival tjossan, Krig kom, vi åkte hem... typ!
Idag har min familj bakat, massa julbak och nu ligger jag i sängen död. Jag tror bihåleinflamationen blir värre, såhär dåligt har jag inte mått på hela tiden.
Imorgon vill jag till skolan och träffa mina dollis, fan för sjuka!

Inga kommentarer: