tisdag 7 oktober 2008

Du kan inte gömma dig föralltid

Imorse höll jag verkligen på att dö. Det var som om jag kände på mig innan jag drog upp rullgardinen att det var ruggigt och kallt. Men jag klarat, fast väldigt segt, jag menar, Tisdagar har jag inga problem med att gå till skolan före dom tar slut lika snabbt. Men idag stannade jag och Blondis kvar för att framkalla bilder :)
På eftermiddagen när jag kom hem somnade jag lika fort som.... ja nått... och jag hade alla möjliga konstiga drömmar.

Jag var inne i ett mörkerrum med några kompisar och spelade pain ball. Helt plötsligt fick jag världens smäll av Christoffer på mina framtänder, så dom flög ur. Kvar blev två skivor av tänderna. Asläskigt!
Jag drömde också att jag och Isabella var barnvakt inne i mörkerrummet. Det var ett helvete och en av barnen hittade mina utslagna tänder och åt upp dom. Asäckligt!

Iallfall när jag vaknadae runt klockan 5 spelade Philip, Farmor och jag monopol och lyssnade på gammal musik :) Det var najs!
Nu ska jag försöka sova, efter att ha proppat i mig 3 valerina natt som börjar värka nu känner jag.
GodNatt!

Inga kommentarer: