söndag 28 september 2008

Folket ville ju bara ha kul

Gårdagen började förjävla bra alltså. Det var så himla skönt och vakna upp och kunna somna om igen och ligga och dra sig och bara såsa (LOL).
Det var min Mammas födelsedag också så vid 6 kom det massa gäster på mat, dricka, dessert osv. När vi ätit klart åkte Offe, Adam och jag ut på en drive i stan där vi träffade på Dobby som var ute med sina vänner. Vi åkte till Teo och hälsade på men där var det bara möööörkt och tråkigt.
Sen skulle Adam hem och vi bytte bil och jag och Offe åkte ut en sväng till. PÅ vår lilla roadtripp var det några grabbar som var ute och gick i vägen och vi tänkte, ja, vi kör en roadkill, men när vi kom närmare såg vi att det var Adrian som var ute och sprang + kompis. Dom hade brottom till buskarna för att pissa, för att sedan hinna tillbaka till Etage, haha! Roliga killar.
Efter det rtog vi med oss Dobby upp till någon bystuga där vi träffade på Joel och Erik som stod och dansade med några 50+are. Det var en syn för ögat.
Vi skulle köra ner dom till staden, men Joel började vela efter 100 meter och fick lov att hoppa ut ur bilen vid DD där vi stod och väntade på att han skulle spy klart i 45 min. Erik var velig och ville därifrån så han dumpade vi på stan med en annan jobbig j*vl. Sen försökte vi få upp Joel ur nått dike. Det tog ca 2 timmar att få Joel från Gruvan till Norslund. Det blev en jobbig natt kan jag ju iallfall säga. Det är jobbigt med fulla människor kan man tycka.

Skönt att det nu är Söndag iallafall så man får träffa tjejerna imorgon.
NU ska jag ut och fota, Hej Svejs!

Inga kommentarer: