söndag 17 augusti 2008

U'r so smart, and you don't even like school

Nu är lovet slut, bara en ledig dag kvar. Jag har haft en väldigt bra sommar, avkopplande som bara den. Höjdpunkterna var lätt Spanien, Göteborg och alla båtdagar. Nästa sommar, då jävlar. Då är jag 18 och har körkort, förhoppningsvis. Då blir det Spanien i 2 veckor och bilsemestra genom Sverige med kompisar, festivaler maybe, om man har jobbat in några pengar vill säga.
Jag hoppas bara att detta läsår blir kul så det går fort till nästa sommar. Jag saknar Fanny och Isabella! Och det känns bra, för jag har redan fixat praktikplats till hösten :)

Igår var en jävligt skön dag, fixade klart mitt rum så nu är det fint fint. Det var jäkligt skönt väder också, inte för varmt, inte för kallt. Om bara alla höstdagar kunde vara så tills jul.
Ikväll när Christoffer kommer till stan ska vi på bio som en liten sommaravslutning. Tragiskt!

Bilden är från fotograferingen i Fredags