onsdag 16 april 2008

"Heart" to get

Jag är fortfarande så fruktansvärt arg över mordet på Engla. Som sagt så förtjänar han inte ett liv. Många påstår att han borde torteras, men jag tycker att han bara borde gå och dö. Han förtjänar inte ETT LIV. Han ska inte sitta i nån jävla cell och bara ruttna, låt honom ruttna i helvetet istället.

Idag var jag och Fanny på SR och intervjuade Pappa till våran MPR. Det gick bra och våran jingel blev najs. Solen kom fram idag också så jag, Fanny och Isabella satte oss i gräset och fikade på rasten. Vi insåg också att engelskan var inställd så vi åkte ner på stan och fikade på Kopparhatten. Det var mysigt, men jag hade hällre suttit där i timmar och snackat än tagit en snabbfika och rusa tillbaka till skolan.

Imorgon är det nationella prov och jag är lite nervös, hur skall detta gå? Klockan är 11 och jag är helt slut och har ont i huvudet. Jag kommer säkert inte slumra på några timmar, ska ta en huvis så blir det nog bättre.

Inga kommentarer: