måndag 14 april 2008

Följ kärleken och den sviker dig, undvik kärleken och den förföljer dig

Helgen blev bra till slut. Stannade hemma i Falun i Fredags. Familjen spelade spel, skit kul var det. Länge sedan bara vi 4 hittade på något tillsammans.
I Fredags såg jag också filmen Juno, skit bra film. Det fanns inget som var dålig i den, verkligen bäst. Hon som spelade Juno, var så jävla skön, låt-livet-gå-vidare-lixom-finns-inget-att-deppa-över-tjej :D och musiken var så jävla härlig, mmmumma, fick mig att tänka på sommaren.

På lördagen åkte jag iallafall till Dala-Järna och trion. Det var skiut mysigt där och solen kom fram på Söndagen och det blev riktig sommar värme ett tag. Jag och Isabella åkte hem med halv 7 tåget och jag satt och mådde lite smått illa i en fullsatt vagn. Mamma hämtade oss i Borlänge och berättade att dom hittat Engla mördad. Jag kunde inte förstå det, för jag trodde verkligen hon var vid liv. Vem kan döda en södan söt tjej unrar jag verkligen, jo, en gubbe som inte är värd ett liv, inte värd luft att andas, inte värd ett hjärta ochen själ, FYFAN!
Jag har iallafall nyss bakat bullar och jag har nog misslyckats :( buhu. Dom är typ nästan lite brända på utsidan och jätte degiga innuti, aaaah! Vad ska jag göra, jag kommer svälla som en gris.
Såg idag att några roliga nya avsnitt av några roliga tv-serier släppts idag, så nu ska jag ladda hem :D (opps!)

Inga kommentarer: