söndag 2 mars 2008

Storstad, jag vill Storstad

Ja, så blev det Stockholm till slut, och ja, jag blev glad till slut.
Min mamma blev nämligen sjuk i Fredags så våra Stockholmsplaner låg på spel. Hon mådde inte så bra på Lördag morgon heller, men efter många om och men åkte vi till Sthlm iallfall, med bror och papi.
Det var riktigt skönt att komma bort från Falun ett tag och jag blev glad glad glad av Sthlm.
Vi gick till Caliroots och kollade runt en snabbis. Vi gick också in på Urban Outfits som var rena guldgruvan, men ganska dyrt. Det fanns så himla mycket coola grejer, men jag köpte bara 1 Bh. Men den butiken finns deep in my <3 nu.
jag hade iallafall en trevlig dag och köpte ganska mycket för ganska lite pengar, så jag har en del kvar ändå =)
På kvällen gick vi såklart till T.G.I och ännu en gång fick jag en gratis cheesecake av servitören :* jag blev glood och gav honom 60:- i dricks

Idag, Söndag, vaknade jag av fipplandet av Rubiks kub. Jag blev helt galen, men fick lov att vakna för alla skulle kolla på vasaloppet, och såklart var det just jag som låg och sov mitt framför tvn. Vi åkte iafl till Heron City. Ett jäkligt stort köpcenter med 0, noll, cero, nada klädbutiker, besviken Bella :(
Men dom hade Waynes coffee och Media markt och det var spännande och stort. Dom hade också typ Sveriges största Sf-bio grejs på 4 våningen med typ 18 salonger och när jag kom upp dit luktade det biopopcorn och jag blev hög i hus. Men det var ingen som ville gå på bio. Vi åkte istället till Barkarby, åt på Ikea, halvsprang genom Ikea och kollade Outleten. Där fanns det inte heller något intressant och jag fick jäkligt ont i fötterna.

Nu är jag iafl hemma och ligger i sängen. Kom på i bilen påväg hem att jag har fotoprov imorgon :O jag fick panik i all trötthet och fick lov att sitta och läsa samma rader om och om igen.
Nu orkar jag iafl inte mera. Jag vill bara tillbaka till Sthlm.

STHLM <3